Yaşayan Kütüphane e-günlüğü

(sanki "e" olmayanı varmış gibi...)

29 Ağu 2007

Bölüm 2: Mutfakta Neler Oluyor?


Mutfakta Neler Oluyor? Yorgunluktan bayılanlar oluyor. Mesela Serra. Öğlen güneşini yemiş.. Ooooh oh!! Acaba o ayaklar kimin? Az sonra...







İşte Serra'ya yatak olan o güzel ayakların sahibi. Burcu Çelebioğlu.. Uyu bebeeeekkk... güzel uyuuuu....





Sıcaktan uyuyanların yanısıra, sıcaktan kafayı yiyenler de var. Mesela Yörük.. Kendisini denizde yüzüyor zanneden arkadaşımıza hayatta başarılar diliyoruz. Yüz Yörük yüz...





Bu da akşam üstü sefamızdan bir kare.. Akşam 6'da kütüphaneyi kapatıyorduk. 7'de kitapları uğurladıktan sonra, turuncu gönüllülerin büyük bir bölümü (ki her biri bir kahramandır) akşam yeleğine gittiğinde, biz bekçiler, tükkanı kapatıp önünde oturuyorduk. Esnaf ruhu bizleydi!! Bana yastık olan Uğur'a teşekkürler..


Akşam sefasında da ilginç şeyler olmadı değil. Yüzmekten yoruklan Yörük, akşam sefasını Necmettin'in güvenli kollarında yaptı. Necmettin, STK Çalışanı kitap olarak tüm gün okundu, tüm gece, turuncu gönüllülere yardım etti...





Veee bebek kitap Umut Barış! Arkadaşlarımız Aydın ve Filiz'in bebeği Umut Barış, bebek kitap olarak bizleydi. Fotoğrafta fenomen Didem'in kucağında gördüğümüz Umut Barış, herkesin onun için Rock eylediğini bilmedi, ama hepimizi neşe içinde eyledi!!




Bu arada tatsız olaylar da olmadı değil. Barışarock insanı Avi, Korsan Kitap dağıtmaktan ve Define Avcılığı yaptırmaktan Sener'i tutukladı. Bu arada arka fonda Yiit, kim bilir kimlerle nelerle uğraşmaktaydı... Neşeli olmaları bize de garip geldi ama galiba bu pozisyonu Avi de Sener de sevdi...



İşte başka bir tatsız olay. Uğur Elhan ayaklarını temizliyor ıslak mendille.. Aslında kütüphanecilerin hepsi böyle anlar yaşadı ama biz en fenasını afişe etmek istedik..





İşte işteeee kahramanlar!!! Kütüphaneyi kapatıyorlar. Soldan say, Özgür Nuri, Hakan, Onur ve Sedat!!Ne kadar çok yoruldukları hakkında kimsenin bir fikri yok. Biz hep kendilerini gülerken gördük..



Kütüphane'nin kapanışında koordi Erhan kucaklarda.. İnsan 2 ayda böyle güzel iş mi çıkarır. Hepimizi böyle nasıl çekip çevirir.. E hasta oldu zaten şimdi. Üst solunum yolu enfeksiyonu.. Lakin kendisi enfessiyon bi insan!!

2 yorum:

Didem dedi ki...

Şimdi benim hakkımda "fenomen" yazıldığı için cevap hakkım doğmuş durumda :) Bari birini seçin artık ama lütfen fenomen ve kokoş olmasın, prenses en azından daha hoş geliyor kulağa... Hem siz hiç çadırda, tozun toprağın içinde kalan bir prenses gördünüz mü :) Hem de sabahları duş bile alamadı :) Yani neymişşş ben eskiden prensesmişim... Bu arada Serra sırf inadından kaldığımı iddia etsete durum bu :) Oradaydım ve herşey herşey mükemmeldi :) Uzun zamandır hiç bir çalışma için bu kadar heyecanlanmamıştım. Aferim bize, hepimize :) Hayata dair umudum arttı...

Didem dedi ki...

Şimdi benim hakkımda "fenomen" yazıldığı için cevap hakkım doğmuş durumda :) Bari birini seçin artık ama lütfen fenomen ve kokoş olmasın, prenses en azından daha hoş geliyor kulağa... Hem siz hiç çadırda, tozun toprağın içinde kalan bir prenses gördünüz mü :) Hem de sabahları duş bile alamadı :) Yani neymişşş ben eskiden prensesmişim... Bu arada Serra sırf inadından kaldığımı iddia etsete durum bu :) Oradaydım ve herşey herşey mükemmeldi :) Uzun zamandır hiç bir çalışma için bu kadar heyecanlanmamıştım. Aferim bize, hepimize :) Hayata dair umudum arttı...