Yaşayan Kütüphane e-günlüğü

(sanki "e" olmayanı varmış gibi...)

10 Ağu 2007

"16 Ağustos Toplantısına ben de geleceğim!!"

Bugün, Yaşayan Kütüphane ekibi ilginç bir e-posta aldı. Yanda görebileceğiniz fotoğrafını da göndermiş olan arkadaşımız:

"Duydum ki 9 Ağustos gönüllü koordinasyon toplantısının devamı 16 Ağustos Perşembe 18:00'de TOG ofis bahçesinde gerçekleşecekmiş.
İnternette gezerken bu siteye rastladım. Madem Kutup-hane, soguk da olur diye dusunerek ben de geleceğim. Zaten gönüllü olarak işin ucundan tutmak isteyen herkes gelebiliyormuş. erhanoksak@gmail.com adresine de geleceğim diye e-posta gönderdim. Sevgiler.. Bork"

Kutuphane değil, Kütüphane diye cevap yazdık. Olsun, umarız Bork da toplantıya gelir..

1 yorum:

Unknown dedi ki...

kütüphanenin yaşayanını çok merak ediyorum
sonunu merakla bekliyorum :)